Identyfikacje wizualne
Wykonujemy identyfikacje wizualne w ramach szczegółowo opracowanych systemów identyfikacji korporacyjnych, które w pełni odpowiadają za kreowanie wizerunku Twojej firmy bądź marki.
Identyfikacja wizualna to niezbędny system wszystkich wizualnych elementów odpowiadających za postrzeganie i komunikację marki. Dlatego system identyfikacji wizualnej jest jednym z nadrzędnych elementów brandingu. Mówiąc w skrócie tożsamość korporacyjną tworzą takie elementy jak: znaki graficzne (logo, logotyp, sygnet), typografia firmy (wybrane kroje pisma), paleta kolorystyczna (kolory podstawowe i uzupełniające marki), szablony materiałów firmowych (koperty, dokumenty, wizytówki), akcydensy i gadżety firmowe, szablony materiałów reklamowych (linie stylistyczne katalogów i broszur), oznakowanie floty korporacyjnej, odzież firmowa, zewnętrzna informacja wizualna (szyldy, tablice informacyjne, flagi, banery, roll-upy), wystrój punktów sprzedaży oraz sposób znakowania produktów.
Projekt oraz zastosowanie wszystkich wyżej wymienionych elementów tworzą księgę systemu identyfikacji wizualnej danej marki.
Rama de Olivo
Branża spożywcza
System identyfikacji wizualnej uwzględniający opracowanie dla podmiotu z branży spożywczej wybranych elementów tożsamości korporacyjnej. W ramach projektu opracowano logotyp i sygnet, wybrano typografię i paletę kolorystyczną, opracowano akcydensy i szablony materiałów firmowych oraz określono znaki handlowe i linię stylistyczną znakowania wybranych produktów.