Projektowanie 2D
Szybkie linki
Udostępnij
© 2022 Wicked Mind. All rights reserved
Odpowiednia prezentacja produktów jest najpotężniejszym narzędziem, które powinno być wykorzystane podczas promocji Twoich produktów. Oznacza to, że im więcej informacji wizualnych posiada potencjalny klient, tym bardziej jest skłonny do zakupu. Tutaj z pomocą przychodzi wizualizacja produktów 3D.
Według badań przeprowadzonych przez Shopify na temat preferencji konsumentów w sieci, zaledwie 0,52% klientów zadowala się jednym zdjęciem produktu podczas podejmowania decyzji o zakupie. Co trzeci klient (33,16%) chce przeglądać wiele zdjęć podczas podejmowania decyzji zakupowych, a ponad połowa konsumentów (58,03%) preferuje taką ilość obrazów, która umożliwia dokładne zapoznanie się z danym produktem i obejrzenie go z każdej strony.
Dlatego na dynamicznym i wysoce konkurencyjnym rynku prezentacja własnego produktu przed innymi przekłada się na wcześniejsze rozpoczęcie kampanii promocyjnej oraz lepsze wyniki sprzedaży. Obrazy generowane komputerowo (CGI) umożliwiają prezentację produktu jeszcze przed jego fizycznym powstaniem. Co ważniejsze wykorzystanie wizualizacji 3D pozwala również na wprowadzanie modyfikacji (zmiana barwy, tekstury, oznakowania itp.) w nowym produkcie przed wpuszczeniem go na rynek i zebranie informacji zwrotnych dotyczących nowych rozwiązań od potencjalnych klientów.
Żarówki energooszczędne Philips
Oświetlenie
W przypadku wizualizacji na jednolitych tłach (tzw. whitespace rendering), wygenerowany na zamówienie model 3D jest umieszczany na zwykłym białym (lub innym kolorowym) tle. Dzięki czemu możliwe jest wykonanie zróżnicowanych obrazów pod każdym możliwym kątem i z dowolnej perspektywy. Dodatkowo prezentacji produktu towarzyszą odpowiednio dobrane oświetlenie i estetyczne, miękkie, rozmyte cienie, nadające całości fotorealizmu.
Okulary przeciwsłoneczne CHPO
Akcesoria/Lifestyle
Na życzenie klienta produkt może zostać zaprezentowany w bardziej złożonym środowisku, w którego skład wchodzą dowolne, wykreowane elementy wzmacniające jego ekspozycję (np. opakowania, display’e, stojaki, podesty itp.)
Dlatego chcąc wzmocnić przekaz i wyróżnić produkt na tle konkurencji oferujemy możliwość prezentacji produktów w dowolnym, przygotowanym otoczeniu.
Zegarek Naviforce
Akcesoria/Lifestyle
Podczas tworzenia wizualizacji produktów przywiązujemy dużą wagę do detali, dbając o ich odpowiednią ekspozycję w finalnych obrazach poprzez umiejętne ustawienie kamery, oświetlenia sceny i dobór adekwatnego tła.
Jest to szczególnie istotne w przypadku prezentacji klientowi produktów luksusowych i produktów premium.
Ta strona używa plików cookies, aby zapewnić Ci jak najlepsze z niej korzystanie.