Identyfikacje wizualne

Wykonujemy identyfikacje wizualne w ramach szczegółowo opracowanych systemów identyfikacji korporacyjnych, które w pełni odpowiadają za kreowanie wizerunku Twojej firmy bądź marki.

Identyfikacja wizualna to niezbędny system wszystkich wizualnych elementów odpowiadających za postrzeganie i komunikację marki. Dlatego system identyfikacji wizualnej jest jednym z nadrzędnych elementów brandingu. Mówiąc w skrócie tożsamość  korporacyjną tworzą takie elementy jak: znaki graficzne (logo, logotyp, sygnet), typografia firmy (wybrane kroje pisma), paleta kolorystyczna (kolory podstawowe i uzupełniające marki), szablony materiałów firmowych (koperty, dokumenty, wizytówki), akcydensy i gadżety firmowe, szablony materiałów reklamowych (linie stylistyczne katalogów i broszur), oznakowanie floty korporacyjnej, odzież firmowa, zewnętrzna informacja wizualna (szyldy, tablice informacyjne, flagi, banery, roll-upy), wystrój punktów sprzedaży oraz sposób znakowania produktów.

Projekt oraz zastosowanie wszystkich wyżej wymienionych elementów tworzą księgę systemu identyfikacji wizualnej danej marki.

Cube_vector_small

Rama de Olivo
Branża spożywcza


System identyfikacji wizualnej uwzględniający opracowanie dla podmiotu z branży spożywczej wybranych elementów tożsamości korporacyjnej. W ramach projektu opracowano logotyp i sygnet, wybrano typografię i paletę kolorystyczną, opracowano akcydensy i szablony materiałów firmowych oraz określono znaki handlowe i linię stylistyczną znakowania wybranych produktów.  

Cube_vector_small